Premiera! "Dieta na zdrową redukcję – wersja wiosna-lato"! Kompletna dieta już za 119zł! Kup teraz!

Bez przerwy odczuwasz głód?

Czujesz ciągły niedosyt? Wciąż masz ochotę na jedzenie? Jeśli tak, to czas poszukać przyczyny.

Zacznij od przyjrzenia się swojej diecie. Jeżeli w twoim jadłospisie brakuje owoców, warzyw, orzechów, ziaren czy też nasion. To prawdopodobnie spożywasz zbyt małe ilości błonnika. Błonnik jest swego rodzaju wypełniaczem i powoduje, że żołądek i jelita są “wypchane”, a ty bardziej syty.

Następnie zastanów się, czy nie cierpisz na problemy z niedożywieniem białkowym. Może się zdarzyć, że twoja dieta jest niedoborowa w białko, co powoduje często problemy, związane z sytością. Białko znajdziesz w rybach, mięsie, owocach morza, jajkach i odżywkach białkowych, które oczywiście mogą być dodatkiem, do twojej diety.

Kolejnym krokiem jest odpowiednie nawodnienie. Odwodnienie często mylone jest ze stanem głodu.

Leptynooporność – Czyli stan, w którym twój organizm nie odczytuje sytości. Jest to związane z zaburzeniami insulinooporności, zaburzeniami hormonalnymi, nadwagą, otyłością oraz niedożywieniem.

Na koniec oczywiste i najczęstsze. jesz za mało kalorii – jeżeli twoje zapotrzebowanie wynosi 2000, a ty jesz permanentnie 1500, to nic dziwnego, że odczuwasz głód. Mam nadzieję, że podane wskazówki, będą dla was przydatne, jeżeli borykacie się z nieustającym uczuciem głodu i zmęczenia.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu