🔥 Nasz pierwszy eBook z przepisami 🍓 “TOP 5 – Zdrowe i pyszne" już dostępny w promocji❗ Kup teraz!

Bilans kaloryczny – o co tu chodzi?

Często szukamy niesamowitych produktów albo np. właściwości tuczących bananów, właściwości odchudzających zielonej herbaty, czy też właściwości odchudzających jogurtu, a prawda jest jedna…  Bilans kaloryczny. Trzeba pamiętać o tym, że odpowiedni bilans kaloryczny jest kluczem do sukcesu, jeżeli chodzi i o odchudzanie i o tycie, czy nabieranie jakościowej masy mięśniowej.

Często szukamy magicznych rozwiązań, pigułek i zrzucamy winę na pojedyncze produkty, ale nauka jasno pokazuje, że bilans kaloryczny ma tutaj największe znaczenie.

Na redukcji możemy sobie pozwolić i na pizzę i na czekoladę i tak samo, jeżeli nabieramy masy mięśniowej. Chociaż oczywiście my jesteśmy zwolenniczkami zdrowszego podejścia do diety i jedzenia bardziej jakościowo zdrowego, czystego i naturalnego, to też nie popadajmy ze skrajności w skrajność, bo jeżeli raz pozwolicie sobie na niezdrowy pokarm to nic się nie, wydarzy pod warunkiem, że nadal będziecie trzymali odpowiedni bilans kalorii w ciągu całego tygodnia.

Także podsumowując, absolutnie nie zmuszamy was do zjedzenia pizzy czy hamburgera, ale też nie mówimy „nie”, jeżeli nie ma innych przeciwwskazań zdrowotnych. Zachęcamy do tego, aby mieć troszkę więcej dystansu do jedzenia, bo to tak naprawdę jedzenie powinno bać się nas, a nie my jedzenia. Co prawda nie zmienia to faktu, że zawsze będziemy stały za zdrowym, naturalnym jedzeniem, ale uważamy, że raz na dłuższy czas, można sobie pozwolić na jakąś inną, wysoko przetworzoną żywność, pod warunkiem, że pozostała część naszej diety stanowi zdrowe żywienie.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu