🔥 Nasz pierwszy eBook z przepisami 🍓 “TOP 5 – Zdrowe i pyszne" już dostępny w promocji❗ Kup teraz!

Dwa? Trzy? A może pięć? Czy ilość posiłków w naszej diecie ma znaczenie?

Bo obiad jest o 14.00. Bo musisz jeść często, a mało. Bo musisz jeść śniadanie. Nie nic nie musisz. Twój organizm to nie automat na monety, tylko żywa materia.

Każdego dnia możesz jeść inaczej w zależności od planu dnia i potrzeb. Jednego dnia możesz zjeść więcej innego mniej. Dziś możesz zjeść śniadanie jutro je pominąć, albo zjeść o 13.00. Nie bądź niewolnikiem diety, tylko dopasuj swoje jedzenie do siebie, byle świadomie. Ekspozycja na głód, przerwy pomiędzy posiłkami i brak podjadania to droga na skróty do lepszego zdrowia.

W tych „przerwach”:

  • W jelitach pracuje MMC, który oczyszcza je ze zbędnych treści.
  • W wątrobie zużywany jest zgromadzony glikogen(cukier) i komórki maja szansę uwrażliwić się na działanie insuliny.
  • Pobudzasz procesy regeneracji i stymulujesz do długowieczności.
  • Odciążasz układ trawienny i odpornościowy od ciągłej pracy nad jedzeniem.
  • Dajesz ciału czas na odstrzał starych/popsutych komórek.
  • Uczysz swoje ciało, ze nie ma być uzależnione od ciągłych dostaw energii i ze ma radzić sobie, kiedy pominiesz posiłek.
  • I wiele innych jeszcze korzyści.

Nie chodzi mi tu o głodówki typu 1000 kcal na diecie kapuścianej, czy jeszcze innej tego typu. Chodzi o to żeby oswoić się z głodem. Żeby zaznać burczenia w brzuchu.  Żeby uwolnić się z niewoli ciągłej potrzeby jedzenia, z obawy przed spadkiem energii.

Naum (naucz) się ją wytwarzać/odtwarzać, zamiast ciagle dostarczać i ciesz się świetną energią bez potrzeby zalewania się nią z zewnątrz. Kiedyś jak tylko nie zjadłam, co 2-3 godziny to byłam nie do życia. Dziś potrafię prowadzić szkolenie od rana do godzin popołudniowych bez zjedzenia posiłku, samopoczucie i energia bez porownania.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu