🔥 Nasz pierwszy eBook z przepisami 🍓 “TOP 5 – Zdrowe i pyszne" już dostępny w promocji❗ Kup teraz!

PMS – pozbądź się go raz na zawsze!

Zespół napięcia przedmiesiączkowego jest bardzo powszechną dolegliwością kobiecą. PMS to problem bardzo złożony i może się z czasem nasilać coraz bardziej, aż kobieta nie będzie w stanie znieść objawów.

Jakie są objawy PMS?

  • Znaczne zmiany nastrojów
  • Płaczliwość
  • Nadmierna irytacja, wybuchy złości
  • Bóle głowy i wiele, wiele więcej

A co najlepsze, w wielu kulturach, coś takiego jak PMS, nie istnieje. To dlaczego kobiety w uprzemysłowionych cywilizacjach tak cierpią? Wszystko jest spowodowane przez wiele czynników, takich jak złe nawyki żywieniowe, stres czy toksyny środowiskowe.
Decyduje o tym zły styl życia i częste niedobory żywieniowe.

Objawy PMS często są związane z dominacją estrogenową / i lub niedoborem progesteronu. Możemy się tutaj wspomóc suplementacją niepokalanka.

  • Wprowadź do diety więcej błonnika!
  • Często poprawa następuje po ograniczeniu lub eliminacji kofeiny!
  • Redukcja stresu!
  • Ruszaj się codziennie!
  • Wysypiaj się!
  • Unikaj nadmiernej ekspozycji na ksenoestrogeny.

Suplementacja – przy PMS, pomocne jest uzupełnienie niedoborów witaminowych:

  • Magnez
  • Witaminy z gr. B – szczególnie B6 (50mg)
  • Witamina C (500-1000mg), witamina E (400 IU)
  • Olej z wiesiołka lub ogórecznika – zawiera antyzapalne omega-6
  • Kwasy tłuszczowe omega-3
  • Wsparcie wątroby – warto wprowadzić ostropest, wyciąg z karczocha.
  • Usuwanie nadmiaru estrogenów – DIM, D-glukaran wapnia!

To nasz piąty filmik. Liczymy na Wasz doping. W filmiku gościnnie wystąpiła: Katarzyna Dziurska – trenerka personalna (i nie tylko) z Warszawy.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu