Premiera! "Dieta na zdrową redukcję – wersja wiosna-lato"! Kompletna dieta już za 119zł! Kup teraz!

Regeneracja organizmu – jak o nią zadbać?

Zadbaj o regenerację

Uśmiechnij się na zdrowie.

Sytuacja, w której się znajdujemy nie należy do komfortowych i zabawnych. Jednak, co Ci da zajmowanie głowy ciągłym śledzeniem programów informujących o tym jednym temacie.

Od złych informacji idzie się szybko uzależnić. Może warto ograniczyć sprawdzanie do minimum dziennego, odświeżanie informacji Przełączanie co 5 minut wiadomości wzmacnia Twoje poczucie bezpieczeństwa i sprawczości? Czy obraca je w pył?

Zajmij głowę, czymś, co da Twoim komórkom nerwowym inną pożywkę niż nerwy i strach.

  • Skup się na rozwiązaniach. Co możesz zrobić dla siebie i innych teraz, by poczuli się lepiej nie wychodząc z domu? Może wzmacniający telefon do przyjaciela?
  • Odkop gry planszowe, może masz jakieś puzzle, instrumenty w domu, farbki, pisaki, kolorowanki dla dużych i małych, zestawy do majsterkowania. Zajmij się czymś kreatywnym, co wciągnie umysł i odciąży od stresujących informacji.
  • Popracuj. Posprzątaj. Zrób segregacje rzeczy. Zrób nowy plan na najbliższe tygodnie, czy miesiące. Większość planów teraz będzie podlegać modyfikacjom.
  • Ugotuj sobie coś dobrego i pożywnego makaron z jajkiem i do tego ogórki kiszone? Kombinuj w kuchni z wykorzystaniem najprostszych produktów, tak by dalej jeść pożywnie.
  • Zadbaj o regenerację. Siedzenie do 3.00 na tv, netflix itd. Nie wzmocni Twojej odporności, ani głowy. Jednorazowa nocka kinowa może być super, jednak zarywanie kolejnych X nocy dużo lepiej wykorzystać żeby w końcu się odespać.

Nakręcasz się 24H, czy nastawiasz się na rozwiązania i starasz się wzmacniać w tym czasie bardziej niż zwykle?


Zainteresował Cię ten temat?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu