🔥 Nasz pierwszy eBook z przepisami 🍓 “TOP 5 – Zdrowe i pyszne" już dostępny w promocji❗ Kup teraz!

Choroba, nadwaga, otyłość

Masz dosyć swojej choroby, nadwagi, otyłości. Zacznij od prostych, podstawowych kroków. Często obserwuję w gabinecie,na warsztatach oraz na wykładach, które prowadzę, że ludzie próbują wynaleźć koło na nowo. Szukają magicznych pigułek na odchudzanie, na zmęczenie, czy na chorobę hashimoto, niedoczynność itp. W swojej praktyce dostrzegłam, że jednak najprostsze rzeczy dają najlepsze rezultaty i prostota zawsze wygrywa.

Zwróć uwagę na:

  • Sen- zacznij się wysypiać i regenerować, powinieneś/aś wstać wyspany/a. A czynnikami wpływającymi na dobry sen jest: wywietrzony pokój oraz wyłączone światło. Nie zapomnij również o tym, żeby zrobić przerwę około 2 godzin między używaniem sprzętów typu telefon, komputer przed snem. 
  • Nawodnienie-ogromna rzesza Polaków jest odwodniona, piją za mało, piją za dużo kawy i mocnej herbaty. Nawadniają się słodkimi sokami, podczas gdy ich tryb życia jest głównie siedzący-Co oczywiście może przyczyniać się do wielu chorób-więc tutaj jest ważne, aby pić prawdziwą, naturalną, najlepiej mineralną wodę, w ilości dopasowanej do ciebie. Przeciętna dawka dla jednej osoby to 1 do max 2 l. wody.
  • Naturalna, nieprzetworzona żywność. Najlepsza żywność to taka, która nie ma składu: warzywa, owoce, jajka, mięso, ryby, owoce morza, orzechy nasiona, zboża, oliwa z oliwek etc.

Wyrównaj niedobory, najczęściej Polacy cierpią na niedobory witaminy D3, kwasów omega 3, czy też magnezu.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu