Premiera! "Dieta na zdrową redukcję – wersja wiosna-lato"! Kompletna dieta już za 119zł! Kup teraz!

Co zabrać ze sobą do jedzenia na plażę i o czym należy pamiętać? Niezbędnik plażowicza

Co jeść na plaży? Co zabrać ze sobą? To zależy od tego na ile godzin się na nią wybierasz. Załóżmy, że jedziesz na cały dzień. Wersja z autem.

Zabierz grilla (nawet takiego jednorazowego), zamarynowane mięcho/rybę lub ulubione owoce morza, kiełbasę z dużą ilością mięsa w składzie (możesz kupić od kogoś kto sam robi kiełbasy), rybę, kurczaka/indyka/steka wołowego (zamarynuj je wcześniej, spakuj je w torbę termiczną)+ warzywa na grilla: papryka, cukinia, cebula, pomidorki koktajlowe i wszystkie inne, które z grilla lubisz. Możesz też wcześniej je grillować, a podgrzać tylko na grillu plażowym.

  • Surówka warzywna, np. pomidor + ogórek małosolny/kiszony + cebula/szczypiorek + sałata (w słoiczku, pudełeczku „na sucho” oliwę dodaj na miejscu.
  • Oliwa nierafinowana i zimno tłoczona + przyprawy: pieprz, bazylia świeża, sól, cubrzyca (wymieszaj razem i zabierz w słoiczku).
  • Dodatki mogą być różne i wymienne w zależności od tego co lubisz, np. oliwki, papryka, botwinka, kalarepa, rzodkiewki, kiełki itd.
  • Weź ze sobą owoce, np. arbuza, nektarynki, brzoskwinie, śliwki (sezonowe i takie, które po 5 minutach się nie rozciapią).
  • Dużo wody – może być schłodzona, gazowana, w formie lemoniady (cytryna, mięta + ewentualnie odrobina miodu lub ksylitolu) *taki napój uchroni Cię przed ochotą na piwko, soczek itd. a nawet jeśli się skusisz to już nie na 3-4 a na 1 góra 2.
  • Chusteczki odświeżające, papier i talerze oraz widelce do jedzenia (najlepiej domowe sztućce i np. sylikonowe talerzyki). Dobre jedzenie wypełni Cię i spowoduje, że nie będziesz co 5 minut rozglądać się za goframi, kebabami, frytkami i innymi plażowymi rarytasami.

Zapachy dochodzące z okolicznej budki z fast foodami, czy zapiekanka sąsiada nie będą na Tobie robić wrażenia bo będziesz czuć przyjemną sytość w żołądku. Dzięki temu nawet spędzając cały weekend na plaży nie uzbierasz dodatkowych kilogramów i nie wysadzi Ci brzucha, a nawet jak zjesz coś dodatkowego, czy sięgniesz po piwko, to i tak będziesz mieć na nie dużo mniejszą ochotę.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu