🔥 Nasz pierwszy eBook z przepisami 🍓 “TOP 5 – Zdrowe i pyszne" już dostępny w promocji❗ Kup teraz!

Silna wola kontra ciastka

Kolejne dietetyczne perypetie na naszym kanale YouTube. Nawet jeśli się odchudzasz możesz włączyć do diety słodycze. Oczywiście nie jest to zdrowy nawyk i najlepiej jak najszybciej się go wyzbyć. Jeśli jednak dotychczas jesz wszystko, a w tym sporo słodyczy, to najlepiej zmieniać nawyki małymi krokami. Nie licz na to, że wystarczy samo postanowienie niejedzenia. Jeśli nie popracujesz nad zmianą nawyku, zapewne kolejny raz będziesz ze sobą walczyć aż wrócisz do punktu wyjścia.

Zmiana o 180 stopni w krótkim czasie może być zbyt obciążająca. Lepiej stopniowo obniżać ilości spożywanych słodyczy i innych produktów ale na stałe. Zdrowa dieta ma być dla Ciebie smaczna i przyjemna. Oczywiście jeśli jesteś w stanie rzucić z dnia na dzień słodycze i do nich nie wrócić będzie to najlepsza możliwa droga. Można jeść słodycze, nawet wtedy, gdy dążymy do redukcji wagi ale pod warunkiem, że mamy ujemny bilans kaloryczny.

Pamiętaj, że kilka kostek czekolady dziennie, lody czy jakiś mały batonik, nie przekreślą zdrowego odżywiania i ruchu, który sobie “aplikujemy”. Słodcze i cukier niekorzystnie wpływają na florę bakteryjną jelit, indukują stany zapalne w organizmie, dlatego zawsze staraj się je ograniczać do maksimum!


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu