Premiera! "Dieta na zdrową redukcję – wersja wiosna-lato"! Kompletna dieta już za 119zł! Kup teraz!

Trening kobieta vs facet

Brak ruchu i siedzący tryb życia są porównywane w skutkach ubocznych dla zdrowia do palenia papierosów. Codzienna aktywność fizyczna, to niezbędny przystanek w drodze do zdrowia. Nie chodzi o zarzynanie się na siłowni, czy uprawianie dyscypliny, której nie darzymy sympatią. Chodzi o znalezienie takiego rodzaju ruchu, który będziesz lubić i z przyjemnością wykonywać. Może to być gra w piłkę, tenisa, jazda rowerem, jazda na rolkach, bieganie, pływanie, siatkówka, boks, zumba, zajęcia fitness, taniec do ulubionej muzyki, treningi personalne, hula hop, codzienny spacer i wiele innych. Co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Nasza maksyma to: Każda minuta treningu jest lepsze niż zero minut. Poza planowaną aktywnością wprowadzaj jak najwięcej ruchu w codziennych czynnościach. Idź na zakupy na pieszo lub rowerem. Wysiądź przystanek wcześniej. Wybierz schody zamiast windy. Odkurzaj, sprzątaj w domu, kiedy rozmawiasz przez telefon zamiast stać w miejscu spaceruj. Wykorzystuj każdą okazję żeby więcej się ruszać. Taka codzienna spontaniczna aktywność potrafi w ciągu dnia uzbierać więcej spalonych kilokalorii niż niejeden trening. Co zyskujesz z większej aktywności?

Wysiłek fizyczny:

  • Dodaje energii
  • Stymuluje produkcje endorfin, czyli hormonów szczęścia
  • Obniża poziom kortyzolu, czyli pomaga lepiej radzić sobie ze stresem
  • Wzmacnia układ odpornościowy, dzięki czemu unikniesz wielu chorób
  • Zapobiega osteoporozie i wzmacnia kości
  • Zwiększa dotlenienie tkanek, czyli między innymi wpływa na lepsze myślenie, pamięć i koncentrację

WHO określa, jako minimalny poziom aktywności fizycznej 10 tysięcy kroków dziennie. Możesz zmierzyć sobie ile kroków robisz w trakcie dnia, np. krokomierzem. Sprawdź, na jakim pułapie jesteś, a jeśli okaże się, że robisz mniej niż te 10 000, to wyjdź na spacer, a nadrobisz z przyjemnością. To nasz szósty filmik. Liczymy na Wasz doping. W filmiku gościnnie wystąpił: Konrad Topolski – trener personalny z Warszawy.


Zainteresował Cię artykuł?

Poszerz swoją wiedzę o wybrane produkty z naszego sklepu – solidna dawka praktycznej wiedzy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.

Menu